tirsdag 17. august 2010





6 kommentarer:

  1. Wow! Hvit bakgrunn er ikke hverdagskost hos deg ;D Kult å se at du varierer litt!!! Flotte bilder Lisa ;D

    SvarSlett
  2. he.he. nei det er ikke det vettu:) 2 søte små:)

    SvarSlett
  3. se der ja.... ble veldig bra snuppa mi =)

    SvarSlett
  4. Tusen takk vennen min:) Håper vi får tid til og ta en foto dag sammen igjen snart, er jo sååååå lenge siden sist:)

    SvarSlett
  5. Kjempefine bilder Lisa! Du har fått tatt litt bilder i Sommer. Mye fint å se. Gleder meg til neste treff. ;-)

    SvarSlett
  6. Takk for det Kjellaug:) Ja jeg har hatt en uke ferie og det er det, så det har blitt en del bilder, men er jo bare glad for det jeg :)

    Gleder meg også til neste visning, kjempe moro og se bildene til dere andre :)

    SvarSlett