torsdag 26. august 2010




8 kommentarer:

  1. Liker veldig godt tonene i disse bildene, behagelig ;D

    SvarSlett
  2. Ja ble veldig fornøyd med dem selv, det ble modellen min også:) he.he.
    Hadde en veldig morsom fotodag med frøken Liverød:) Neste gang må du bli med:)

    SvarSlett
  3. Det er ikke noe å si på hverken modell eller fotograf her ;D Jeg blir gjerne med på fotodag med dere ;D Bare jeg kan holde meg bak kamera.... hi hi hi....

    SvarSlett
  4. Jeg vil også stå bak kamera, så da setter vi Ann Karin som modell:) he.he.

    SvarSlett
  5. Hehehe.... :O) Dere altså ;) Da får magen bli litt større først. Å så får dere stå akt modeller til gjengjeld, hihi=)

    SvarSlett
  6. he.he.he. Nå tror jeg du er litt full av hormoner snuppa, akt modell jeg? er du blitt spik spenna gæren? ha.ha.ha.
    Jeg skal ta gravide bilder av deg, og bilder av den lille babyen når den kommer, og jeg gleder meg allerede:)

    SvarSlett
  7. Flotte bilder! Veldig fin måte å gjøre det på med lys og sånn!

    SvarSlett
  8. Takk takk:) Hadde en kjempe koselig fotodag med Ann Karin, og hun var jo en super modell for meg:)

    SvarSlett